Le fortsættelse på le gang!
+2
Lise
SharinganNoKakashi
6 deltagere
Naruto Cosplay :: Fællesskabet :: RPG
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Le fortsættelse på le gang!
"Naruto, kan du huske da jeg fortalte jer om bisexuelle og homosexuelle?" som altid gik han direkte til sagen.
Jo det skrigerri er Naruto. Tænker Tobi og himler med øjnene. "hvad skriger han nu for?" siger han stille og tager fast i dørehåndtaget og åbner døren.
Tiko- Moderators
- Antal indlæg : 103
Geografisk sted : Lunderskov
Naruto bliver mere og mere forlegen og vil læne hovedet imod døren, dog til sin overraskelse åbner Tobi døren, og deres hoveder støder sammen!!!! Naruto ryger tilbage og lander på røven! Han holder sig for panden og ømmer sig.
Tobi tager sig til hovedet. "Af for satan da!" udbryder Tobi og Kigger surt på Naruto
Tiko- Moderators
Sakura kigger rundt på gangene, åh nej, alt er så tomt, bare hun nu ikke kommer for sent. Hvor var det nu idræt var henne? Hun vender sig mod Sasuke og håber han som altid ved hvor de skal hen.
Sasuke kigger hurtigt ind på klasseværelset, da han går forbi, men stopper op og går et par skridt tilbage. Han kigger hånende på dem, "... hvorfor overrasker det her mig ikke?"
"Urrrghgh", gryntede Iruka, som ellers havde kigget op - og han bankede hurtigt panden ned i bordet igen.
Lise- Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Odense
Kakashi sukkede bare og klappede Iruka let på skulderen. "Tja, vi ville alligevel ikke have kunnet holde det hemmeligt for evigt, vel?"
Sakura følger efter Sasuke og stopper lige bag ham. Hun følger hans blik og kigger lidt rundt på dem allesammen. Præcis hvad var det der foregik? Havde de ikke idræt nu?
"Ikke så længe du er indblandet..." kommer det med hul stemme fra bordet.
Tobi retter lidt på sin maske der ikke sad halt korrekt efter sammenstødet med Naruto.
Han kigger rundt i lokalet. "det har er da vidst ikke idræt?"
Han kigger rundt i lokalet. "det har er da vidst ikke idræt?"
Tiko- Moderators
"Aww, så slem er jeg da heller ikke..." mumlede han. Ligeglad med tilskuerne, strøg han igen blidt sin hånd gennem Iruka's silkebløde hår.
Iruka svarede ikke, men blev bare ved med at have hovedet dybt begravet i sine arme.
((jeg skal ud i verden så Iruka sidder og græmmer sig fra nu af, hav det muntert))
((jeg skal ud i verden så Iruka sidder og græmmer sig fra nu af, hav det muntert))
"Betyder det, at vi kan slippe for idræt? ja? okay," siger Sasuke hurtigt. Hans blik vandrer stille fra Iruka og Kakashi til Naruto. Han stirrer nedladende på ham.
"Nej, det kan I ikke." Kakashi sukkede. "Gå hen og få klædt om, jeg kommer om en fem minutters tid."
//skal vi lave ny tråd for idrætstimen, så?//
//skal vi lave ny tråd for idrætstimen, så?//
//Ja en ny for idrætstimen ville nok være en god idé ^^
Tiko- Moderators
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Naruto Cosplay :: Fællesskabet :: RPG
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum