Idrætstimen
5 deltagere
Naruto Cosplay :: Fællesskabet :: RPG
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Idrætstimen
// tjaa.. måske man burde gå i seng så man ikke står op kl. 12.30 igen xD
Tiko- Moderators
- Antal indlæg : 103
Geografisk sted : Lunderskov
Sasuke går hen til Kakashi. Han knækker fingrene og smiler allerede triumferende, "godt, lad os se hvad den 'fantastiske Kakashi' kan".
// neeeeh, jeg skal også i seng - skole i morgen. Der er fandme også ved at komme for meget SasuNaru ind i det her o////o //
// neeeeh, jeg skal også i seng - skole i morgen. Der er fandme også ved at komme for meget SasuNaru ind i det her o////o //
Sakura smiler stort og kan ikke tage blikket fra Sasuke. "Kom så Sasuke-kun!" råber hun fuld af tillid. Selvom hun ved at Kakashi højst sandsynligt er bedre end ham, men hvis nu hun heppede på Sasuke så ville han måske endelig ligge mærke til hende!
Naruto står nu ved siden af Sakura. Han har armene bag nakken, og ligger hovedet en smule tilbage. "du ved godt at Sasuke, ikke har en chance" siger Naruto, han forsøger at se ligeglad ud, men i virkeligheden er han jaloux over at Sakura hepper på Sasuke!
Tobi sidder på Gulvet.
Det skal nok blive sjovt det her
Det skal nok blive sjovt det her
Tiko- Moderators
Sakura vender hovedet mod Naruto og sender ham et irriteret blik. "Helt ærligt, hans chancer er større end dine" siger hun, nærmest helt ligeglad med om det sårer ham eller ej. Så vender hun sit blik mod Sasuke og smiler. "Kom så Sasuke-kun! Du kan godt!"
Kakashi stillede sig bare op i kampstilling, smilende under masken. "Jamen hvis du er så selvsikker, så kom da med dit bedste, Sasuke-kun."
Naruto fnyste, han rynkede på næsen. Han har ikke lyst til at hører mere på Sakura der snakker om Sasuke! Hvad er der så specielt omkring ham!? Naruto mumler lavt. "Jeg smutter på wc" han forsvinder ud.
// Jeg smutter lige over i en anden tråd~\\
// Jeg smutter lige over i en anden tråd~\\
Tobi kigger på Naruto der går.
Ja helt sikkert, den undskyldning har jeg allerede hørt en gang i dag.
Tobi rejser sig og lister efter Naruto.
//og jeg følger efter ^^
Ja helt sikkert, den undskyldning har jeg allerede hørt en gang i dag.
Tobi rejser sig og lister efter Naruto.
//og jeg følger efter ^^
Tiko- Moderators
Efter en lille slåskamp, som han selvfølgelig nemt vandt, ringede klokken da også, og han sukkede. "Så er skoledagen da vist ovre. Ses i morgen!" og med det gik han ud af den lille dojo for at skifte.
Efter at have skiftet tilbage til skoletøj, går Sasuke også ud. Han strækker sig mens han går.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Naruto Cosplay :: Fællesskabet :: RPG
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum