Rin Uden Efternavn
3 deltagere
Side 1 af 1
Rin Uden Efternavn
Navn: Rin
Efternavn: Ukendt. Hvad sker der for ukendte efternavne?
Forældre: Ukendte i kanon, i Gakuen er de venlige tandlæger.
Søskende: En lillesøster i Gakuen, ukendt i kanon.
Landsby: Konohagakure
Team: TEAM AWESOME aka Team Minato med Obito og Kakashi. Medic-ninja (og rimeligt awesome en.)
Alder: 13-14 år i kanon, varierer i Gakuen men på alder med sine "teammates".
Køn: Pige
Sexualitet: Hetero
Forhold/Status: Single, forelsket i Kakashi
Stil: Nuttet og piget
Vane(r: at holde øje med alle og sørge for hun har det godt. rødmer let.
Personlighed: Venlig, omsorgsfuld, lidt genert, mægler mellem drengene på holdet.
Historie:
Rin er 3. hjul på vognen i Team Minato mellem 2 drenge der hele tiden skændes. Hun kan godt lide dem begge to og gør hvad hun kan for at tage sig af dem og sørge for at de ikke river hovedet af hinanden. Hun er forelsket i Kakashi fordi han er så awesome (er du så glad Anita?) Det mest bemærkelsesværdige hun gør i Kakashi Gaiden er at blive kidnappet -.-
Gakuen: Rin er en sød og dygtig elev. Hun er gode venner med Kakashi og Obito. Hun har det største, vildeste, mest uforholdsmæssige crush på Kakashi, fordi han er så awesome.
Efternavn: Ukendt. Hvad sker der for ukendte efternavne?
Forældre: Ukendte i kanon, i Gakuen er de venlige tandlæger.
Søskende: En lillesøster i Gakuen, ukendt i kanon.
Landsby: Konohagakure
Team: TEAM AWESOME aka Team Minato med Obito og Kakashi. Medic-ninja (og rimeligt awesome en.)
Alder: 13-14 år i kanon, varierer i Gakuen men på alder med sine "teammates".
Køn: Pige
Sexualitet: Hetero
Forhold/Status: Single, forelsket i Kakashi
Stil: Nuttet og piget
Vane(r: at holde øje med alle og sørge for hun har det godt. rødmer let.
Personlighed: Venlig, omsorgsfuld, lidt genert, mægler mellem drengene på holdet.
Historie:
Rin er 3. hjul på vognen i Team Minato mellem 2 drenge der hele tiden skændes. Hun kan godt lide dem begge to og gør hvad hun kan for at tage sig af dem og sørge for at de ikke river hovedet af hinanden. Hun er forelsket i Kakashi fordi han er så awesome (er du så glad Anita?) Det mest bemærkelsesværdige hun gør i Kakashi Gaiden er at blive kidnappet -.-
Gakuen: Rin er en sød og dygtig elev. Hun er gode venner med Kakashi og Obito. Hun har det største, vildeste, mest uforholdsmæssige crush på Kakashi, fordi han er så awesome.
Sidst rettet af Lise Lør Aug 20, 2011 11:28 am, rettet 1 gang
Lise- Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Odense
Sv: Rin Uden Efternavn
Wolter: ja, ikk? vi mangler kun en Minato, så er vi et fuldt team Minato... kunne du måske lokkes til at være Minato?
Jeg er ikke høj nok til at være Minato! Dx
Og jeg har ikke hans cosplay! T_____T'
Meen.. Thomas fra AIO har cosplayet! Måske jeg kan låne det af ham! xD
Og jeg har ikke hans cosplay! T_____T'
Meen.. Thomas fra AIO har cosplayet! Måske jeg kan låne det af ham! xD
heh, ja, men mener også mere bare herinde, for nu. XD for vi mangler eeen >_< men ja, problemet er at folk ikke er høje nok når det kommer til cosplayet... :'<
JEG er høj nok. Så skal vi bare have lille søde Rin til at cosplay... Lille søde Rin
Lise- Antal indlæg : 87
Geografisk sted : Odense
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum